Our sweet little baby...


Birthday Tickers from WiddlyTinks.com

Khamis, 21 Februari 2008

Kepulangan Terindah...

p/s lirik lagu Ning Baizura... hmm... tak sabar nak balik.. semoga kepulangan kali ini kepulangan yg terindah...

Dahulu pernah aku
Membenci pada hidup ini
Menyalahkan semua kerna
Sejarah lalu ku yang amat memilukan

Perpisahan yang terjadi
Amat payah untuk diterima
Betapa aku menghanyut
Terumbang ambing di lautan keliru


Namun setelah ku redha
Suratan takdir dari Nya
Kasih yang pergi menjelma semula
Aku bagaikan bermimpi
Di saat dikau kembali
Air mata syukur mengalir di pipi

Di hati masih tertanya
Akan kekalkah bahagia
Namun ku harus percaya
Ini adalah hikmah sebenarnya


Di hening pagi nan indah
Kita kembali bertemu
Kepulangan yang tak pernah ku sangka
Biarpun menggunung dendam
Sekian lama terpendam
Semuanya kini terpadam sudah

Ku sambut dia
Sepenuh cinta
Kerana aku tahu
Semua ini
Rahsia Illahi….




Ahad, 17 Februari 2008

Penat laa...

Hmm... tak tau lah kalau ada org lain yg pernah rasa apa yg mel rasa hari ni... Hari ni mel rasa malas sgt nak makan ubat.. rasa bosan tengok ubat yg mel terpaksa makan pagi & petang.. rasa bosan nak telan ubat tu..

Kalau org tanya kenapa.. mel pun tak tahu.. tetiba rasa macam hidup tak normal.. walaupun mel tau ramai org lain yg terpaksa bergantung dengan medication mcm mel tp mcm rasa penat.. kkdg penat nak mengingatkan diri sendiri setiap kali lepas makan kena ambil ubat.. penat bila nak pergi mana2 nak bawak ubat.. dan penat asyik nak berulang alik jumpa doktor.. kalau terlambat sikit nanti ubat abis..

Kekdg terfikir.. sampai bila agaknya mel nak makan ubat nie... hmm... sampai bila.. itu belum lg setiap kali jumpa doktor kena ambil darah.. test sana.. test sini... hmm... rasa dah penat... penat... dan penat...

hmm... entahlah...


Mel~~
tetiba rasa mcm tak bersyukur pulak mel nie...


Jumaat, 8 Februari 2008

Curahan Rasa

hmm...... curahan rasa..

Tika begini
Aku juga mengerti
Perasaanku terganggu
Malam penuh dengan bintang

Indah khabar rupamu
Menawan setiap waktu
Apalagi yang dinantikan
Bukan bertepuk sebelah tangan

Cintaku tidak aku pastikan sampai tujuan
Berarak mendung hitam
Berlagu sepi semalam

Aku hanya seorang insan
Tak mampu keajaiban
Jika perluku kau tinggalkan
Demi relakan kemanusiaan..

Sejernih kasih
Selembut sinar mutiara
Melayan kau yang lembut
Tak dapat aku melupakan

Sentuhan kasih
Irama merdu dalam dakapan
Suara yang membisik
Bagai gelora yang menghempas pantai.


p/s.. thnx to ed@mp for this song.. thnx my friend..


download


Rabu, 6 Februari 2008

Melly Goeslow ft. Andhika Pratama - Butterfly

p/s.. best lagu nie...lirik pun ada makna.... hmm...



Ketika waktu mendatangkan cinta
Aku putuskan memilih dirimu
Setitik rasa itu menetes
Dan semakin parah

Bisa ku rasa getar jantungmu
Mencintaiku apa lagi aku
Jadikanlah diriku
Pilihan terakhir hatimu

Butterfly terbanglah tinggi
Setinggi anganku untuk meraihmu
Memeluk batinmu yang sempat kacau
Karna merindu

Butterfly fly away so high
As high as hopes I pray
To come and reach for you
Rescuing your soul
that previous messed up touching me and you

Jalan ini jauh
Namun kita tempuh
Bagai bumi ini
Hanya milik berdua

Biar ku berlebihan
Mendekatimu
Namun ku tunggu


download