Our sweet little baby...


Birthday Tickers from WiddlyTinks.com

Ahad, 17 Februari 2008

Penat laa...

Hmm... tak tau lah kalau ada org lain yg pernah rasa apa yg mel rasa hari ni... Hari ni mel rasa malas sgt nak makan ubat.. rasa bosan tengok ubat yg mel terpaksa makan pagi & petang.. rasa bosan nak telan ubat tu..

Kalau org tanya kenapa.. mel pun tak tahu.. tetiba rasa macam hidup tak normal.. walaupun mel tau ramai org lain yg terpaksa bergantung dengan medication mcm mel tp mcm rasa penat.. kkdg penat nak mengingatkan diri sendiri setiap kali lepas makan kena ambil ubat.. penat bila nak pergi mana2 nak bawak ubat.. dan penat asyik nak berulang alik jumpa doktor.. kalau terlambat sikit nanti ubat abis..

Kekdg terfikir.. sampai bila agaknya mel nak makan ubat nie... hmm... sampai bila.. itu belum lg setiap kali jumpa doktor kena ambil darah.. test sana.. test sini... hmm... rasa dah penat... penat... dan penat...

hmm... entahlah...


Mel~~
tetiba rasa mcm tak bersyukur pulak mel nie...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan