Our sweet little baby...


Birthday Tickers from WiddlyTinks.com

Selasa, 13 Mac 2007

Jujur takkan melupakanmu

emmm.. dah banyak hari tak sempat menulis di sini.. sibuk?? tak jugak.. cuma menyibukkan diri.. kalau tak buat2 sibuk.. aku asyik mengingati insan itu... emm.. nak tulis bnyk2 hari ni pun xde mood..

Sekarang ni kalau drive.. aku sentiasa ditemani lagu di bawah nie..

JTM...
Duhai kekasih pujaan hatiku
dapatkah memberiku satu arti
sedikit rasa yg bisa ku mengerti
bukan sumpah atau janji...

Buktikanlah bila kau ada cinta
Setulus hatimu bisa menerima
Sebatas kejujuran yg kau miliki
Bukan sekadar bersama...

Jujurlah padaku bila kau tak lagi cinta
tinggalkanlah aku bila tak mungkin bersama
jauhi diriku lupakanlah aku oooooo
jujurlah padaku bila kau tak lagi suka
tinggalkanlah aku bila tak mungkin bersama
jauhi diriku lupakanlah aku... selamanya...

Terindah... lagu yg terindah
sengaja aku cipta
untukmu yg terindah
semoga dpt meluluhkan segala keraguan
semoga dapat mghancurkan kerasnya batu prasangka

aku tak akan melupakanmu
tak akan meninggalkanmu
Tak akan menduakan cintamu ku bersumpah
aku tak ingin mengikat janji
tak ingin menjadi duri
tak ingin menjadi api cinta yang membara

aku takkan melupakanmu

tak akan meninggalkanmu
Tak akan menduakan cintamu ku bersumpah
aku tak ingin mengikat janji
tak ingin menjadi duri
tak ingin menjadi api cinta yang membara

aku.. aku bersumpah... bersumpah setia.. ooo

--
u will know when u really love someone...when u want him to be happy even if his happiness means u are not a part of it......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan