Our sweet little baby...


Birthday Tickers from WiddlyTinks.com

Jumaat, 16 Mei 2008

Resah..

Detik waktu berjalan.. terasa amat pantas.. mel sebenarnya dlm keresahan.. walaupun sedikit sebanyak mel cuba utk tenangkan hati mel, tapi sebenarnya sukar sekali utk mel menghadapi segala2nya ini... Ada lebih kurang 12 jam lagi.. dan di waktu ini terhidang makan malam di hadapan mel... hmm... walau hati mel telah sekian kalinya berkata.. be positive mel.. tapi terkadang bila iman itu goyah.. hati tertanya.. adalah ini kali terakhir dpt mel nikmati rezeki di muka bumi allah ini... tapi mel tau..hati mel masih belum bersedia utk menerima hakikat itu..

ya allah.. moga segala2nya berjalan lancar esok..
mel perlu hidup.. utk semua yg menyayangi mel....
walaupun mel amat takut.. apalah yg akan terjadi esok..

untuk mama & papa..
walau mungkin cara kalian menunjukkan kasih sayang berbeza dari ibu bapa lain.. tp mel tau.. jauh di sudut hati kalian, kasih syg kalian tak ternilai.. terima kasih mel ucapkan.. mel masih ada di sini juga kerana pengorbanan kalian..


untuk kakak sekeluarga..
thanks bnyk2.... hanya itu yg mampu mel katakan... kesian anak2 kakak kena tinggal lama2.. :(


untuk abg mel sekeluarga di klang..
jutaan terima kasih.. jutaan terima kasih kerana menjadi tempat mel menumpang kasih selama ini.. juga buat keluarga kak zie yg menganggap mel mcm keluarga sendiri.. tiada kurang tiada lebih.. mel amat hargai setiap apa yg kalian berikan... (huhu.. termasuk kereta kancil sebijik... :P).. kalau tak mmg susah mel nak ke mana2... nak gi penang ke.. nak gi dating ke... huhu...


untuk keluarga f di gombak...
Terima kasih kerana memahami situasi mel... terima kasih juga kerana sentiasa mengambil berat....


Untuk insan tersayang...
Aduhh.. tak tahu macam mana mel nak nyatakan perasaan mel.. perasaan mel tak keruan..
i wish you are here with me dan berikan kekuatan utk mel yg sedikit sebanyak makin berkurangan. makin dekat saat yang ditunggu.. makin sukar untuk mel lalui.. namun begitu, abg sentiasa ada di sisi mel.. walau dari jauh.. terlalu banyak pengorbanan abg.. tak tau macam mana mel nak balas.. terkdg mel rasa bersalah.. kalau kita tidak bersua mungkin abg tak perlu lalui semua ini.. tapi ini semua qadha & qadarnya... sudah tertulis mungkin.. kita dipertemukan dan jalan ini terpaksa kita lalui...

Abang... sepanjang ketiadaan mel ni... abg jaga diri ok.. tunggu mel balik.. jgn nakal2.. jgn rempit laju2.. jgn makan rojak restoran melati curry house lg.. tunggu mel balik... tgh kempunan nie... balik kerja tu rehat jer.. jgn terus ngadap pc... berinternet... jgn berinternet sampai lupa makan minum... nnt mel balik makin cikeding a.k.a cikedees pulak... huhu..

Abang... halalkan makan minum mel.. halalkan hutang2 mel... hehe.. :P & maafkan segala salah silap mel.. walaupun abg mmg garang tp mel tetap jugak tak takut nak merajuk2 dgn abg.. apa nak buat.. mel mmg cam ni.. terpaksalah abg terima awek yg kuat merajuk nie... walaubagaimanapun.. apa2 terjadi... kemaafan mel pohonkan dari abang.. ingat tak dua tahun lepas lebih kurang.. ada mel hantar email kat abg.. juga memohon maaf.. masa tu keadaan mel hampir sama mcm nie.. mel ucapakan selamat bepuasa & selamat hari raya buat abg... dan memohon kemaafan takut2 mel tak berkempatan utk 'bersua' dgn abg lg... email tu 3/10/06... apa yg kita lalui lepas2 tu mmg amat tak disangka sekali...


Abang.. biar apa pun terjadi.. i'm always yours... sentiasa ingat mel dihati abg... mel sentiasa berpegang.. Allah Maha Kuasa.. dan kita dipertemukan di atas kehendaknya.. dan kiranya kita terpisah... itu jua kehendaknya... semoga Allah memberkati hidup abg.. Insya Allah.. panjang umur mel.. kita bersua lg..


Untuk semua..
Doakan mel yer... moga esok memancarkan sinar baru buat mel... utk sebuah kehidupan yg lebih bererti... abg.. tolong sampaikan salam mel buat kawan2 semua.. ucapkan terima kasih mel atas segala doa mereka.. i'll miss u all...

Akhirkata... doakan segala2nya berjalan lancar utk mel esok...
abang... mel takut..resah.. tapi mel bawa semangat abg bersama mel... semoga ianya dpt terus memberi kekuatan buat mel mengharungi dugaan ini.. i miss u...







Life is a never ending journey ....
Mel Faizal~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan