Rabu, 2 Mei 2007

Ntah pape ntah...

Hari ni, dapat satu nasihat (dlm erti kata lain kena leter) dgn my friend.. haha.. katanya "Jgn terlalu mengharap!!" .. rasa nak gelak pun ada.. my friend ni selalunya tak pernah nampak serius dlm apa2 yg dibuatnya, tapi sekali sekala kena leter dgn dia... emm.. boleh tahan jugakla.. kekadang betul gak, org yg tak disangka2 buat benda yang pelik2. Anyway.. bak kata org.. buat PhD ni mmg "permenant head damage".. rasanya I'm going to be one of those kind... haha.. Mau tak nyer.. waktu tidur jaga semuanya dah tak betul.. hari bangun kol 2pg.. boring mengadap pc.. menggosok baju kol 4 pagi... agaknyer dah separuh giler kot minah nih! Teringat zaman dok asrama masa sekolah2 dulu... mmg bangun jugak pukul 4 pagi nak gosok baju, tapi sebab tak larat nak beratur tunggu giliran.

Hmmm.. kekadang dengan tak disangka2 hari yg kita rasa ok..turn-up to be a disaster. That was what happened today. Actually the day did not start very well, however it was not that a bad jugak. Emm.. apa2 lah. Kekadang sebenarnya kita nak jaga hati orang tapi last2 hati sendiri yg tak terjaga... .. sedih betul.. tapi nak buat macam mana kan.. it's hard to make people understand, as hard for us to understand others. Emm...


Mel~~
I'm sorry if I did something wrong...





Rabu, 28 Mac 2007

Izinkanku Pergi



Sinaran mata
Cerita segalanya
Duka lara terpendam
Memori semalam
Tinggal segala cinta
Tiada kembalinya
Abadi kasih kita
Kau bawa bersama
Mimpi indah mekar
Saat cinta bersemi
Sedetik asmara syurga
Selamanya

Pergilah rinduku
Hilangkan dirimu
Tak sanggup menanggung
Derita di kalbuku
Pergilah sayangku
Bangunlah semula
Semangat cintaku
Membara kerana dia
Tiada niatku

Tersemat jiwa
Setia bersamanya
Cinta murni berdua
Beribu tahunnya
Mimpi indah mekar
Saat cinta bersemi
Sedetik asmara syurga
Selamanya

Oooohhh... Pergilah sayangku
Bermula semula
Semangat cintaku
Membara kerana dia
Tiada niatku

Maafkan daku
Duhai kasih
Izinkan ku pergi

Selasa, 13 Mac 2007

Jujur takkan melupakanmu

emmm.. dah banyak hari tak sempat menulis di sini.. sibuk?? tak jugak.. cuma menyibukkan diri.. kalau tak buat2 sibuk.. aku asyik mengingati insan itu... emm.. nak tulis bnyk2 hari ni pun xde mood..

Sekarang ni kalau drive.. aku sentiasa ditemani lagu di bawah nie..

JTM...
Duhai kekasih pujaan hatiku
dapatkah memberiku satu arti
sedikit rasa yg bisa ku mengerti
bukan sumpah atau janji...

Buktikanlah bila kau ada cinta
Setulus hatimu bisa menerima
Sebatas kejujuran yg kau miliki
Bukan sekadar bersama...

Jujurlah padaku bila kau tak lagi cinta
tinggalkanlah aku bila tak mungkin bersama
jauhi diriku lupakanlah aku oooooo
jujurlah padaku bila kau tak lagi suka
tinggalkanlah aku bila tak mungkin bersama
jauhi diriku lupakanlah aku... selamanya...

Terindah... lagu yg terindah
sengaja aku cipta
untukmu yg terindah
semoga dpt meluluhkan segala keraguan
semoga dapat mghancurkan kerasnya batu prasangka

aku tak akan melupakanmu
tak akan meninggalkanmu
Tak akan menduakan cintamu ku bersumpah
aku tak ingin mengikat janji
tak ingin menjadi duri
tak ingin menjadi api cinta yang membara

aku takkan melupakanmu

tak akan meninggalkanmu
Tak akan menduakan cintamu ku bersumpah
aku tak ingin mengikat janji
tak ingin menjadi duri
tak ingin menjadi api cinta yang membara

aku.. aku bersumpah... bersumpah setia.. ooo

--
u will know when u really love someone...when u want him to be happy even if his happiness means u are not a part of it......