Our sweet little baby...


Birthday Tickers from WiddlyTinks.com

Selasa, 21 November 2017

#ProjekMalamNi menyiapkan macaroni cheese utk jamuan kat sekolah #Eryna esok. Cikgu beria Whatsapp papa @faizalr tanya nak bawa apa esok.. 😂😂 Anyway mommy saja buat dlm bekas mcm muffin tu sebab mudah esok cikgu xyah susah nk potong. Just bg seketul sorang je. Kan senang. Sikecik ni dah habis dua pinggan makan mlm ni. Esok mommy bgn pagi masuk dlm oven dulu. Kena siapkan awal2 coz esok kena pi ofis awal utk bg training pkl 830am kpd lecturer USM. Sempat borak kat whatsapp dgn kawan di UPM, dia pun tgh masak utk jamuan anak dia esok. Hebat kami ni kan walaupun bekerja tak tentu masa😂😂 💪🏻💪🏻


Tiada ulasan:

Catat Ulasan