Our sweet little baby...


Birthday Tickers from WiddlyTinks.com

Sabtu, 12 Jun 2010

Cerita...


Cerita..., originally uploaded by melati.a.

Hari ni pg2 dah siap2 nk keluar.. Ke Carrefour Seberang Jaya.. Hubby
@fullfilth nk ke Sabah hujung minggu depan, beg pulak dah uzur.. Nak
pakai beg aku.. Yg ada warna oren + perpel.. Huhu.. So after
breakfast, kami pun keluar.. Shopping2.. Sempat gak aku sambar
beberapa brg baby..

On the way balik, time kt atas jambatan Pulau Pinang.. tetiba aku nmpk
satu benda. Sekali imbas mcm kepala org kt atas tembok tepi jambatan..
Aku pun tingat cerita zaman kecik2.. Aku pun ckp kat hubby.. Masa aku
kecik2.. Punya takut kt Benggali sabit rumput sebab org kata dia guna
sabit tu utk sabit kepala budak kecik.. Nanti kepala tu diletak bawah
jambatan.. Nk bg jambatan tu kuat.. Eeeeiii masa tu punyalah takut
kalau nmpk benggali sabit rumput..

Pastu hubby ckp.. Sbnrnya org tu ckp camtu sbb xmo bg main kat
jambatan tu.. huhu.. Aku pun pndang muka dia.. Ehhh.. Aku ckp kat
dia.. Dia pun kena tipu cam aku gak yer kecik2 dulu.. huhu.. Hubby
sengih jer.. Hehe.. Sah la tu.. Terkena gak.. :P

Hehe.. Agak2nya berapa kepala kena potong nk bg kuat jambatan pulau
pinang ni yer?? :P

~mel

Tiada ulasan:

Catat Ulasan