Our sweet little baby...


Birthday Tickers from WiddlyTinks.com

Sabtu, 14 Ogos 2010

Rindu..


Rindu.., originally uploaded by melati.a.

Rindunya aku pada sikecil eryna zulaikha ni.. hampir seminggu tidak ketemu.. biasanya hubby ku dtg menjengukku di waktu lunch.. jd tidak dibawanya sekali baby sebab dtg terus dari ofis.. hari ni dan hari2 seterusnya eryna akan menemankan aku di wad ni.. ibu mentuaku sudah pulang ke KL tadi.. kesian kat mak, xberapa larat jaga eryna.. tapi skrg aku rasa dah lebih bertenaga.. insyaallah.. doa2 moga lukaku segera sembuh.. teringin nak masak roti jala utk suamiku di bulan ramadhan ini..

2 ulasan:

  1. Semoga Ramadhan dan Syawal ini akan penuh bermakna bila mel dah 100% sihat... tak lama lagi... jaga diri bebaik ya... kena sihat untuk jaga eryna... Salam Ramadhan..

    BalasPadam
  2. Wah mcm tau2 je org teringin nk mkn roti jala..

    BalasPadam