Our sweet little baby...


Birthday Tickers from WiddlyTinks.com

Ahad, 26 September 2010

Suamiku...


Suamiku..., originally uploaded by melati.a.

Suamiku ada kegemaran yg dipupuknya since kami kawen.. iaitu ber gardening.. Pokok2 yg ditanam suamiku pada mulanya mcm xberapa nk memberangsangkan.. tp skrg ni nmpknya sgt subur.. Salah satu acara yg dilakukan oleh suamiku adalah menukar2 tmpt perletakan pasu2 pokok tanamannya dari luar rumah.. ke dlm rumah.. smpi ke bilik air & toilet..

Di atas tangki toilet mmg sentiasa bertukar jer pokok. Sampaikan pokok pine kecik pun pernah bermastautin atas tangki toilet tu.. Semlm ketika aku masuk toilet utk menghilangkan tekanan perut.. tetiba aku terkejut beruk!! Mujur tak terrr....... Aku nmpk benda terjuntai kt blakang toilet tu..aku terimajin cam ular. Maklumla aku pernah jumpe spesis tu kt umah ni.. Rupa2 nya suamiku letak pokok terjuntai dari atas ke bawah lantai.. haishhh buat aku gabra jer kejabbb!!!

~mel
pokok apelah pulak lepas ni diletak dak @fullfilth atas tangki toilet tu.. huhu..

1 ulasan: