Our sweet little baby...


Birthday Tickers from WiddlyTinks.com

Sabtu, 13 November 2010

Sarung bantal..


Sarung bantal.., originally uploaded by melati.a.

Pagi2 td.. bgn2 aku terus teringatkan sarung bantal eryna yg tak berganti pasal ada satu sarung je.. Aku dh buka utk basuh.. so tinggallah bantal tu tak bersarung.. So sbb kesian tgk bantal tu .. aku pun amik kain lebih buat sarung bouncer eryna.. dan gunting utk sarung bantal kepala.. & terus jahit.. Bila siap xsampai 10 minit buatnya.. aku bg kat hubby yg dok layan eryna.. Bila dia tgk, dia ckp.. wahhh.. ini kena buat sarung bantal peluk sekali..

So.. aku end-up jahit sarung bantal peluk.. dlm masa 1/2 jam siap semuanya..

p/s gambar di atas menunjukkan eryna dgn bantal2nya yg bersarung baru..

~mel

3 ulasan:

  1. Lajunya siap, bleh la buatkan baju raya haji @ErynaZu

    BalasPadam
  2. haihhh.. klu ada masa mmg semua org dpt baju raya free.. ni nk jahit blanket quilt eryna pun xsempat nak start...

    BalasPadam