Our sweet little baby...


Birthday Tickers from WiddlyTinks.com

Khamis, 11 Ogos 2011

Aksi terkini Eryna..

Yina Laikha dah berusia setahun sebulan.. tapi belum boleh berjalan lagi.. aku ni tak kisah sgt sebenarnya sebab bagi aku, yang penting eryna sihat dan perkembangan dia biarlah mengikut apa yg dia mampu.. as long as kitorg galakkan.. lambat atau cepat tu biar sajala kan..

Anyway.. kenakalannya tok sah cakap.. kdg2 dah terdengar dah papa menjerit..."Yinaaaa...."!! haha.. mommy selalunya masa tu kat dapur.. tgh masak.. bulan2 puasa ni aku sebenarnya kalau balik cepat dari ofis lebih suka masak.. tp tu la kdg2 kepenatan bila full day of meetings.. mujurla skrg ni kelas semua tak de..

pakai baju yg Wan Gombak buat, dpt dlm poslaju semalam...



Buat muka geram.. time ni kat Petrosains Jusco Bandar Perda.. Sabtu hari tu..

I'm a happy girl...

~mel
selamat berpuasa semua.. nak buka apa hari ni yer..




4 ulasan:

  1. takpe... biar dia pempelan... my firas pon lambat... start setahun 2 bulan nih baru nak bersungguh jalan... :)

    BalasPadam
  2. tula.. nnt sampai masa jln gak kan.. :)

    BalasPadam
  3. Tak pe ... Luqman lagi lambat ... Setahun setengah baru gigil2 jalan ... Kalut jugak lah masa tu ...

    BalasPadam
  4. Nak tunjuk skill masa raya nnt kut :P

    BalasPadam