Our sweet little baby...


Birthday Tickers from WiddlyTinks.com

Sabtu, 13 September 2008

Thnx...

Just now i received a phone call from far away.. Japan.. actually waktu my fon rang aku tgh menangis... So bila aku jawab telefon tu agaknya sendu sedan aku masih kedengaran.. terus suara kat sebelah sana bertanya.. ko buat ape tu.. aku cakap.. tgh baring.. suara tu ckp.. sudahlah dengar suara pun aku tau.. ko tgh nangis..  bila dia ckp cam tu.. lglah aku yg cengeng ni bertambah cengeng.. makin deras rasanya aku nangis.. tak boleh nak kontrol..  

Last2 suara di hujung talian membebel sorang2.. one thing yg suara tu ckp.. kalau ko rasa tak tenteram pergilah mandi.. ambil air sembahyang.. then baca yassin.. kalau baca yassin tu xdpt tenangkan diri ko, maksudnya bnyk la setan2 sedang berkerumun dlm diri ko.. Pastu suara tu ckp lagi.. esok pg bila ko bgn, tgk muka ko kat cermin ada mcm rupa org meroyan tak.. Actually banyak yg dibebelkan oleh suara di hujung talian dari jepun tu.. lebih 42 minit dia membebel sensorang.. dan bila dia dgr aku teresak2.. dia pun nangis sama.. lepas tu bila aku dah reda sikit dia marah aku, dia ckp apa ko ni buat aku nangis.. aku dah setahun tak nangis tau.. 

Mcm2 suara di hujung talian tu cakap.. which all true.. bnyk smngt yg suara tu cuba beri kat aku..  which i really appreaciate... walau aku tak cerita apa2 pun kat dia.. dia just talking.. membebeling.. which sooth my miserable self a lot.. 

Anyway.. i just would like to say thanks.. thanks.. thanks.. mcik bebel... i tak sangka u would call me.. lgpun lama xborak.. ko selalu bising aku selalu invisible kat ym.. rasanya last sekali kita berborak on fon dlm sethn lepas.. skrg ko dah hidup best berbanding jd pnganggur jepun dulu.. bnyk panduan yg ko beri utk aku mlm ni.. walaupun yg ko dgr hnya esak tangis aku.. ko tak jemu2 bercakap.. mujurlah dah bukak puasa... 

Insyaallah.. nnt kita jumpa b4 raya.. pastu nnt ko balik kedah aku gi raya umah ko ekkk... Girl!! really owe u for tonite...

mel~~


3 ulasan:

  1. kejerlah kebahagian and keredhaan allah lupakan segala musibah,
    kerana ada orang yang mendoakan kebahagian awak

    BalasPadam
  2. Mel..

    Best ada kawan prihatin mcm tu. Bebel tapi layan jugak kepala kita ni kan.

    BalasPadam
  3. tula kak wan..

    kak wan nak tau sape org yg kuat membebel tu.. hehe.. sape lagi yg dok kat jepun..

    si fatin laa... :)

    BalasPadam