Our sweet little baby...


Birthday Tickers from WiddlyTinks.com

Khamis, 29 Mac 2012

Our Eryna

Tadi bila terbaca satu komen kat blog tentang Hematoma..tiba2 terkenangkan saat dulu2.. eryna masih baby.. kesakitan.. kepedihan.. dalam mendapatkan baby comelku itu... Sekarang Eryna dah berumur setahun lapan bulan.. dah jadi anak dara.. dah mula pandai berkata2.. dan pandai nak itu nak ini.. dah pandai cakap.. Abisshh daa... dah pandai cakap gajah, bird, meow2.. dan pandai nak cucu.. dah pandai panggil kakak, abang.. papa.. dan Maeeemmm (mami).. huhu.. Bila tengok keletah eryna.. kesakitan semua dulu tu hilang macam air.. bila time dia manja nak dipeluk... mmg rasa segar jiwa.. tapi time dia merajuk.. time tu geram sebab dia suka rebahkan badan dan kadang2 tu terhentak kepala... grrr...dan sangat kuat merajuk.. (ikut papa la tu.. huhu).. Dan kalau dapat spek hitam dia tu.. mmg bergaya sungguh... memandai je letak atas kepala.. macm kita lak yg buat.. tapi sebenarnya dia yg bergaya sendiri..

This is eryna... our preciuos little girl.. semoga sihat selalu & menjadi anak yang baik sentiasa..

pakai spek itam...

ngade2 lah tu..


cuba buat muka comel..

eeeiiii...geramnyaaa...


ini dia muka comel yang sebenarnya... keh3.. nampak gigi kapak!!


~mel

Tiada ulasan:

Catat Ulasan