Our sweet little baby...


Birthday Tickers from WiddlyTinks.com

Ahad, 23 Jun 2013

Al-Kisah terkunci..,

Alkisahnya semalam kami suami isteri ada berbincang.. tentang pintu bilik kami.. eryna dah pandai tekan kunci pada tombol pintu, takut terkunci pintu pulak.. aku ckp kt hubby.. kita kena letak kunci bilik yg disimpan dlm bilik di luar bilik.. utk precaution.. Lepas bincang masing2 lupa nk ambil tindakan..

Tengok2 ptg tadi nk bukak pintu xboleh.. haissshh masin mulut papa mummy.. so kami berdua berusahalah korek sana korek sini tp tak berjaya membuka kunci tu.. Last2 hubby ckp.. nampaknya kena panjat siling lah jawabnya.. so hubby pun panjat dr one of the other room.. dan akhirnya berjaya jumpa siling belah dlm bilik.. haaa.. kat bawah ni aksi1 beliau yg mendebarkan.. huhu.. nak turun bawah kena pecahkan siling.. gabra gak aku yg menunggu di sebelah luar pintu..
Mula2 nmpk kali hubby turun.. byg2 jer..

Haaa dah nampak jelas kakinya.. huhu

Sedang mencuba utk turun.. kalau jatuh memang mcm nangka busyuk laaa...huhu


Apalah dibuatnya tu...

Mencuba bukak pintu dgn kaki kot... Dan berjaya bukak pintu..


Hasilnya.. siling yg berlubang ditinggalkan.. huhu

~mel

7 ulasan:

  1. Sebaik ... Tutup balik x syiling tu ? Cam menakutkan jer ...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tiada apa yang perlu ditakutkan.

      Padam
    2. Tak pun kang ada yang naik atas tu isap kok plak ... Huhuhu ...

      Padam
  2. along pernah terperangkap lam bilik air, dua2 bilik air plk tu....tu yg pintu bilik air sume dah kena pecah....

    BalasPadam