Jumaat, 23 Disember 2016

Perth Nov 2016 - Day 3 (Part 2)

 Post ini bersambung dari post ini 
 
 On the way balik dari Caversham Wildlife Park, kami singgah di Masjid AlTaqwa, Boyare Avenue 135, 6061 Perth - Mirrabooka untuk bersolat. Untuk sampai ke masjid ni puas juga kami mencari2.. mula2 jumpa satu tempat ala2 masjid tapi berkunci.. namun akhirnya ketemu juga.



En Hubby depan masjid. Gambar cilok dari faizalr.com
 Dari Masjid Al Taqwa kami pergi cari makan dulu. Kami makan di Malaga Kebab. Aku bajet AUD100 utk sekali makan... harga kebab dalam anggaran AUD12-15 seorang. So oklah tak lari bajet. Bila jalan2 begibi terutamanya ramai2 aku biasanya akan bajet lebih sebab tak nak nanti terkujat2 pulak.. huhu.. By the way rate masa tukar duit adalah AUD 1 - RM3.25.




Watertown Brands Outlet
Oleh sebab dah solat dan waktu siang masih panjang, setelah perut kenyang kami pun terus ke Watertown Brand Outlet. Kalau ikut recommendation dari bloh2 yang aku kaji b4 ke  Perth, Tempat ni merupakan factory outlet barang2 branded dengan harga yang ok.

After sampai dan ronda2 memang aku buat keputusan bahawa Watertown Brands Outlet Centre adalah satu brand outlet yang berbaloi utk pergi. Harga barangan memang ok (jgn covert sgt laa.. huu). Dalam Watertown Brands Outlet Centre ada restoran kebab halal. Mujur kami dah makan masa tu jadi tak perlu benti makan lagi. Anyway ianya tutup pukul 6 ptg.. jadi tak lama sangat kami kat sana. Sempat jugalah aku beli henbeg KateHill (jenama Aussi).. harga ok dan kualiti sangat ok. Ada satu kedai (tak ingat nama) kalau tak silap ianya farmasi, masa kami pergi ada jual make-ups murah2.. huhu apa lagi aku bedal Macfactor walaupun bukan [akai sgt :P











Setelah selesai shopping, kami pun baliklah ke Hosmestay untuk berehat....

 Post ini akan bersambung di Perth Nov 2016 - Day 4

 ~mel


Tiada ulasan:

Catat Ulasan