Anyway.. website tu aku dah settlekan.. so.. sape2 yg dapat offer ke USM boleh buka kat sini.
Informasi tentang pendaftaran semuanya ada kat sini.. Utk yang beralamat di utara, kelantan dan sarawak, pendaftaran adalah pada 19/3/2011, manakala utk yg di Sabah pendaftaran pada 20/3/2011. Utk pengetahuan semua, PPG ni adalah kursus PJJ, di mana lebih kurang 2 minggu sekali perlu ke USM (atau di IPG KB, UniMAS & Akademi Binaan Msia, Sarawak) utk pembelajaran bersemuka. selebihnya P&P akan dijalankan secara online menggunakan LMS (learning management system). So, jgn lupa utk subscribe internet kat rumah yer.
Kat bawah ni aku sertakan link utk sape2 nak download borang utk pendaftaran. Utk borang kad matrik tu, hanya utk yg akan belajar di kampus induk pulau pinang sahaja. Kampus2 lain xperlu isi borang tersebut.
SENARAI nama calon PROGRAM PPG USM 2011
SALINAN SURAT TAWARAN KLIK DI SINI
Senarai Borang untuk pendaftaran pada 19/3/2011 atau 20/3/2011
1. Peraturan dan Syarat Kemasukan
4. Senarai Semak untuk pendaftaran