Our sweet little baby...


Birthday Tickers from WiddlyTinks.com

Isnin, 10 Ogos 2009

tunggu kereta servis


tunggu kereta servis, originally uploaded by melati.a.

kereta tgh tunggu untuk diservis ni.. kat kia servis sg nibong..
actually mmg sinila tmpt aku servis kereta pun.. smpi org kt tmpt ni
dah kenal aku.. bukan setakat kenal.. dgr suara aku kt fon td pun
terus jer recognise & sebut no plat kereta aku.. apalagi aku bwk
kereta yg belum cat akibat tragedi langgar lari hari tu..mmg bnyk soal
laa..

actually derang kenal aku pasal kes compressor aircon aku yg wat hal
dulu tu.. hari ni kereta aku servis utk 30,000km + aku tukar tayar
sebijik sbb ada satu tayar aku tu terkopak sbb aku terlanggar
devider.. cina tu ckp tukarla kang meletup lak tgh jln bwk laju2..
huhu.. cam derang tau jer aku mmg bawak laju... lagipun next week awal
puasa ingat nk blk klang, ada majlis tahlil utk arwah mak sabtu 22hb
tu.. bagusla kereta diservis kan...

btw... aku guna wifi kat kedai servis ni sambil menunggu.. tgk2 td
wifi ada password.. selamba jer aku mintak pwd tu.. huhu..

~mel
tq boss belanja lunch & hntr blk ke sini..

2 ulasan:

  1. err selamba mintak password ekk, bagus2

    BalasPadam
  2. huhu.. buat selamba je la.. kedai tu pun dah untung besar hari ni kan..

    BalasPadam