Our sweet little baby...


Birthday Tickers from WiddlyTinks.com

Rabu, 11 November 2009

Perjalanan..

Dah beberapa lama aku berhasrat nak berbicara tentang apa yang ada dalam hati aku sekarang ni. Tapi kesibukan yang bertandang tanpa henti membuatkan aku terpaksa lupakan hasratku. Lagi 16 hari detik itu. Macam-macam perlu diuruskan. Sebenarnya dari segi fizikal dan mental juga perlu diuruskan. Dugaan yg mendatang mmg banyak. Bergaduh pun mmg agak hyperaktif jadinya. Tapi tulah kan.. bila baik balik everything seems normal. Dalam kesibukan menguruskan hal-hal berkaitan, tekanan kerja juga bertambah. Kerja makin berlambak2.. bukan aku saja.. dia pun macam tu. Hari Sabtu & Ahad pun masing-masing bekerja. Kalau Sabtu ni aku ada bengkel, dia pulak Ahad & Isnin... adil kan? Pastu sama-sama tension.

Anyway.. entahlah.. semua ini dugaan kot.. sebenarnya dah bermacam dugaan yang kami lalui.. satu demi satu.. tapi tak tau macam mana kami masih kuat berpegang antara satu sama lain... mungkin inilah yang dikatakan saling melengkapi.. aku ada banyak kelemahan.. kesabaran aku mmg kurang.. dan cukup sensitif.. tapi dia sabar dgn kelemahan-kelemahan aku tu... which i am so thankful... 16 days to go.. 16 days to go...

Perjalanan..
"Sometimes the road ahead is blurry and fogged
With a plethora of decisions to be made.
Accidents can and will occur.
Will you allow them to derail you?

Be Careful! A mistake early on may cost dearly down the road.
And sometimes the crossroads of loved ones are cut short.
But do not fear; For your road continues on.
Will you lead your road? Or will it lead you?

Perhaps your path will merge with another
And continue on as one.
Does now your journey seem complete?
No, you are just beginning, much more is to come."

from the poem The Journey
by Adam Johnson

2 ulasan:

  1. sabar yer Mel.. ini semua dugaan..dekatkan diri dgn yang Maha Esa. mudah2an di permudahkan semua urusan..

    ~din~

    BalasPadam