Our sweet little baby...


Birthday Tickers from WiddlyTinks.com

Isnin, 4 April 2011

Victoria Market..

Salah satu tempat yg best dilawati kat Melbourne City Centre adalah Victoria Market. Sgt2 best. Ada macam2 kat sini dari pasar basah ke pasar kering. Tapi pasar basah dia xdelah cam pasar basah malaysia...huhu.. tetap kering. Yang aku suka adalah kat tempat buah-buahan dan sayur.. aku ni mmg hantu buah & suka makan sayur... so mmgterbeliak bijik mata tgk buah2 & sayur kat sana.. sempat rembat 3 biji chili yg sgt gedabaks bawak balik msia.. hihihi..

Anyway enjoy the fotos.. coz xde masa nak menulis banyak2.. :P





Souvenir satu plastik besar... beli fridge magnet sampai 24 keping.. semua org kirim.. huhu

Comey2 beg dia.. tapi tak beli pun..





Hubby ada beli boomerang ni satu... tak tau dia nak lempar kat mana.. :D




~mel
Hectic days at work.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan