Our sweet little baby...


Birthday Tickers from WiddlyTinks.com

Isnin, 25 Julai 2011

Pertandingan Literasi Sekolah Menengah Pulau Pinang

Ok.. dalam kesibukan, aku dijemput utk jadi pertandingan literasi Sekolah Menengah Pulau Pinang anjuran Asmep, Seameo Recsam & Kerajaan Negeri Pulau Pinang pada hari Sabtu 23/7/2011. Pertandingan ni sebenarnya lebih kurang macam pertandingan drama. Sebanyak 21 buah sekolah mengambil bahagian. Actually dua minggu lepas jer baru dpt invitation.. and aku terus setuju.. haha..tak sedar dirikan? Tgh busy pun terima jugak. Sebenarnya segan pulak nak tolak sebab yg invite tu Prof Fong... haha.. dia mmg suruh aku involve sikit2 dgn kerja2 komuniti.. (utk naik pangkat katanya.. haha..) Aku ikut jer la.. :D

Time sekolah2 dulu ada gak masuk pertandingan drama.. so mmg adalah minat.. Tapi sememangnya pertandingan ni sgt best!! Aku salute guru2 dan murid2 yg masuk bertanding... Mmg ada banyak drama yang menghiburkan. Tema kali ni adalah beekenaan dgn sains dan teknologi...Best2..

Salah satu kumpulan yg menyertai.. ingat nak amik gmbar bnyk2.. phone pulak bateri kong!


Ada 3 kumpulan yg melakonkan watak nenek.. ini salah satu darinya.. ada gaya!

Anyway.. tak larat tulis panjang2.. insyaallah kalau dijemput lg tahun depan mesti aku setuju nak buat lagi.. honorarium nya pun boleh tahan.. haha.. tak sangka pulak dapat honorarium.. :D

~mel

Tiada ulasan:

Catat Ulasan