Our sweet little baby...


Birthday Tickers from WiddlyTinks.com

Sabtu, 12 Mei 2012

Toner..


Toner.., originally uploaded by melati.a.

Aku beli satu botol kecik utk aku isikan toner muka aku coz next week nak ke KB.. malas nk bawak botol besar.. ntah camne tetiba aku tengok botol toner tu dah berisi.. ehh.. bila pulak aku isi toner aku dlm botol kecik.. takkan lah hubby yg bubuh.. bukannya dia tau pun aku beli botol tu utk apa..

Bila aku pegang botol tu cam lekit sikit.. bila bau.. ehh bau susu.. laaa.. rupa2nya susu eryna.. awal2 eryna dah experimen dulu.. tuang susu dia dlm botol kecik aku.. kebetulan toner muka aku mmg kaler putih.. sebijik susu eryna... cesss cesss cesss.. pandai betul dak kecik ni konpiuskan mommy...

~mel

2 ulasan: