Our sweet little baby...


Birthday Tickers from WiddlyTinks.com

Sabtu, 27 Jun 2009

mak..

Berat hati aku nak melangkah pulang ke Penang hari ni.. asyik bertangguh2.. tapi terpaksa jugak aku pulang.. mujur faizal dtg tadi.. at least aku ada alasan (utk diri aku sbnrnya) sbb aku janji nak gerak sama2 dgn dia yg nak ke ofis.. hmm.. kalau ikut hati mmg aku tak nak balik.. sememangnya kalau org tgk aku tak nmpk aku bersedih kerana mak aku sakit.. tp.. hanya Allah yg tahu.. Dan aku juga tak tahu patutkah aku blogkan gambar2 mak aku dlm wad ni.. tapi aku fikir tak mengapalah.. inilah wajah insan kesayanganku yg sekarang ini masih belum boleh bercakap.. bergerak hanya sedikit.. makan masih melalui tiub kerana sekiranya makan dan minum, semuanya akan masuk direct ke paru2..

Sekumpulan doktor yang merawat mak smlm...


Ibuku nampak tenang masa ni.. tapi bila dia jaga.. hanya Allah yg tahu betapa derita akan dirinya.. :(


Misi memasukkan makanan/susu ke dlm tiub ke hidung mak. Semalam aku buatkan sendiri utk mak.. aku sebenarnya takut.. risau.. bila pandang muka mak time bg makan tu.. rasa sedih & sayu sgt.. takut mak tersedak.. nampak mcm mak tak selesa..

Aku akan berangkat ke Spain lusa.. sku sbnrnya serba salah, tapi adik beradikku cakap that i should go. Faizal pun berpendapat begitu. Kata mereka tak perlu aku risau.. aku dah tengok mak.. dah jaga mak.. apa2jadi selepas ini adalah ketentuan Allah.. dan insyaallah mak akan sembuh perlahan-lahan..

Ya Allah.. semoga ibuku akan segera sembuh.. semoga ada hikmahnya di sebalik dugaan2 ini...


~mel
doakan mak mel yer kawan2...

5 ulasan:

  1. InsyaAllah akan baik balik tu, td dah nampak sikit organ belah kanan digerakkan, tgn kaki. Walaupun terpaksa berjauhan dan x dapat bantu dia fizikali, sama2 doakan dia byk2.

    BalasPadam
  2. Ya... Insyallah sembuh berkat doa kawan2 semua ...

    BalasPadam