Our sweet little baby...


Birthday Tickers from WiddlyTinks.com

Isnin, 22 Jun 2009

summary..

1. semalam terlanggar tiang kat bukit jambul.. habis lagi kereta.. aku sebenarnya tak patut memandu dlm keadaan xtenang.. i always know that..
2. beli waffle kat bukit jambul, last2 aku tak makan
3. tak pernah2 jumpa roadblock polis dalam pulau.. tetiba ada roadblock polis depan rumah jer.. kereta xde roadtax lagi pulak tu.. mujur polis xpasan
4. malam ni aku tidur kat lantai.. depan tv..
5. aku rindu..
6. baru lepas buat satu mug besar teh ais.. rasa sedap sgt..
7. aku tgh sgt geram dgn internet USM terlalu bnyk firewall..
8. aku juga sgt geram dgn prof. tikus di ofis aku, hari ni dia musnahkan rollon deodarant aku pulak.. rasa nak pasang perangkap.. tp kalau terperangkap aku pulak geli..
9. aku rasa sgt lonely
10. aku tak sabar nak gi Spain.. sbb aku kdg2 rasa aku macam nak pergi jauh...
11. skrg ni aku rasa sgt panas.. aircon kat ofis pun mcm tak rasa apa2..
12. aku pening..
13. aku tak happy..
14. aku ternanti2 apa yg akan berlaku seterusnya..
15. aku hampir give-up???
16. aku dapati ramai senior2 kat ofis kuat mengumpat juga..
17. esok aku nak gi bayar bil air.. malas nak wat online.. RM26 sebulan setengah..
18. insuran & roadtax kereta berjumlah RM1351.00... pokai sat..
19. aku rindu & no place to turn to..
20. Aku ingat Sabtu ni nak gi forum ni.. to know my rights dlm dunia 'e' ni...

21. i'm taking a serious action.. i must do it.. if not i'm dying bit by bit..
22. lastly i'm sleepy but i cant sleep... i'm tired but i cant have a rest..


~mel
menanti... tp tak pasti..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan