Our sweet little baby...


Birthday Tickers from WiddlyTinks.com

Jumaat, 30 Oktober 2009

Potpourri..


Potpourri.., originally uploaded by melati.a.

Selesai ke pejabat agama pagi tadi menguruskan beberapa urusan, aku
pulang ke rumah my sister..hajat dihati nk juga keluar membeli
barang.. Tapi bila tgk jam belumpun pukul 10pg.. Akupun tunda dulu la
sbb rasanya kedai pun belum buka sgt lg..

Sambil lepak2 baca majalah.. Terpandang potpourri atas meja kt umah
ni.. Rasa nak trgelak pulak.. Atas dlm vase kaca potpurri tu ada
seketul bawang putih.. Mesti org pelik apahal lak ada bwg putih
seketul tu.. Hiasan tambahan ke??

Sebenarnya my niece mmg agak nakal.. Umor 5 thn tp mmg aktif walaupun
pompuan.. Ckp ape pun dia xpeduli.. Tapi Ada satu mende je yg dia
takut.. BAWANG PUTIH.. Huhu.. Xtau la pasal ape.. Dia mmg xakan
mndekati ape2 yg ada bwg putih.. Kalau kt rumah kakak aku yg Ada
tangga dan hiasan mahal.. Kt tangga tu akn diletakkan bwg putih supaya
dia xmain tangga & kt hiasan pun Ada bwh putih supaya dia tak usik
hiasan..

Klu org xtau mcm ingat nk halau hantu jembalang ape je coz bwg putih
merata-rata dlm rumah.. :D

1 ulasan: