Our sweet little baby...


Birthday Tickers from WiddlyTinks.com

Sabtu, 10 Januari 2009

Tirai baru...

Has been quite a while since this blog is updated.. sampaikan ada dpt hint... 21 dec was the last entry.. huhu.. masa tu masih di new zealand.. time tu sibuk kemas barang utk shipping ke malaysia.. sibuk shopping & dllg.. balik dari nz terus start kerja.. laptop pulak buat hal.. slow semacam.. so gi tukar RAM.. bila dah tukar asyik terpadam sendiri pulak.. pergi format window.. dari vista ke xp.. tak jugak ok.. anyway.. xtau la macam mana.. masih under testing lg laptop ni.. harap xbuat hal lg sebab malas dah nak fikir...

Hari ni dah hari kesepuluh 2009.. cepatnya masa berlalu.. 2008 dah semakin hari semakin jauh.. hmm.. there were so many things happened in 2008.. dan bnyk keputusan besar terpaksa dilakukan.. dan terlalu bnyk peristiwa yg mengajar ttg kehidupan sebenar.. Banyak kesedihan.. pengorbanan.. kehilangan.. tapi dari semua itu terlalu banyak juga pengalaman.. pengalaman yg tiada tolok bandingnya.. hari ini aku merenung-renung kembali detik2 itu.. ada airmata yg menitis.. ada sesuatu yg tak mampu diluahkan dengan perkataan..


Aku melangkah ke 2009 tanpa azam.. cuma.. aku mengharapkan suatu langkah baru.. satu kehidupan baru.. yg aku sendiri tak tahu bagaimana untuk melangkah ke arah itu.. sukar untuk mentafsirkan masa hadapan.. dan sukar juga untuk menggambarkan kehidupan yg akan datang.. aku cuma mampu berharap.. cuma mampu berdoa.. moga2 segala impian yg selama ini menjadi teman jaga dan lena ku akan kesampaian..

Apa yg kutinggalkan di belakang adalah pegalaman yg tidak ternilai.. kini aku meniti.. bertatih semula mencari arah hidupku.. moga sinar itu akan muncul jua.. dan mungkin aku tidak sekuat ini tanpa ada dia.. yg sentiasa menjadi nadi hidupku kini... thanks..

Tirai baru bermula untuk 2009.. walau masih samar.. tapi ku mengharapkan sinar & harapan baru..



~mel
dgn penuh harapan...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan