Our sweet little baby...


Birthday Tickers from WiddlyTinks.com

Rabu, 2 September 2009

Bertamu di kalbu..

Lama tak pos lagu kat blog ni.. dengar lagu ni dah lama dah tapi tak berkesempatan nak cari & layan kat ofis.. bz sgt.. best lagu ni..utk org2 mcm aku la.. yg sentiasa layan sedih.. mlm tadi aku rasa sgt rindu pada mak.. aku tak taulah.. mungkin orang yg tak pernah merasai kehilangan org yg tersayang mungkin takkan faham betapa mendalamnya kesan kehilangan tersebut.. aku boleh senyum.. aku boleh buat kerja.. tapi disudut hati aku, aku masih lagi rasa amat sayu.. rasa amat kehilangan.. sebenarnya aku macam keliru.. konfius.. mana aku nak pergi.. naknya di bulan puasa ni.. raya akan menjelma.. aku tak tau mana aku nak raya pun.. dulu kat mana ada mak.. di situ aku mengekori.. tak kisah org terima atau tak.. yang penting mak ada.. sekarang ni.. aku nak pergi mana.. ada kekosongan disudut hati..


Bertamu di kalbu - Jaclyn Victor
Ku genggam semilir malam

Tika rembulan menyinari
Lalu ku menadahkan
Kata cinta nan suci

Dan akan ku hembuskannya
Tika malam syahdu
Kerana dalamnya
Kasih sedalam lautan
Setinggi mentari
Tak mampu digapai
Oleh khayalan insani
Cuma dinaluri
Katakan bara melecur diri
Bisa memercik jalan nan luka
Dengan selasih balut pedih ngeri
Tiada berpaling setia
Adalah sejarah jadi saksi
Bulan bintang menghangat kasih suci
Kita pun terpaut dan bersatu
Dalam bebayang mimpi berseri
Ku layarkan asmara
Di pelabuhan setia
Akan ku rentangkan
Sang pelangi suci
Yang pastinya anggun di hati
Bertamu di kalbu


download lagu ni kat sini


~mel
hidup ini tidak selalunya indah..
ada kalanya diselangi suka dan duka..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan