Our sweet little baby...


Birthday Tickers from WiddlyTinks.com

Khamis, 24 September 2009

muka2 lapar..

Semalam tuan rumah tempat kami berteduh untuk merayakan aidil fitri telah pulang ke rumah mentuanya.. jadi oleh kerana aku mmg malas nak masak kat rumah orang (kat rumah sendiri pun malas.. huhu) telah mengajak angkatan tentera yg tinggal di rumah tu utk makan pizza hut. Oleh sebab tiada Pizza Hut di pekan kecil berdekatan.. terpaksalah pergi ke Pizza Hut yg terdekat yg jarak perjalanannya dlm 30-45 minit driving.

Bila sampai kat pizza hut.. masing2 dah kelaparan.. nak tunggu order mmg lama.. bila dah order large pizza lak habis kat situ.. hape daa.. so inilah dia muka2 anggota tenteraku yg lapar2 semuanya... huhu.. mujur derang tak makan pinggan2 kat pizza hut tu... :P

ayahwe dgn mata sepet lebam akibat accident mlm raya pertama...

ayahcik dgn tak patutnya meninggalkan isteri di rumah mentua.. huhu

Adam yg maintain cool walaupun tgh pening fikir bilalah kereta nak ok..huhu..

Aliff tetap maintain cute tp pastu abis semua makanan dibelasahnyer..

ayahcu yang kedekut spaghetti...

me? huhu.. maintain.. maintain...


licin... pergh...



~mel
xpuas makan lemang & rendang raya

2 ulasan:

  1. sib baik xde gambar makanan..
    xde yg tempting nye..hihi

    BalasPadam