Selasa, 29 Disember 2009

rindu mak..

Mak..
Dah beberapa bulan mak pergi.. tapi terkadang rindu pada mak tak dapat dibendung.. bila teringat rasa sayu sangat.. Raya puasa, raya haji telah pun berlalu.. kami lalui tanpa mak di sisi.. Sememangnya rasa agak pelik beraya sesama kami semata-mata tapi apa kan daya..

Mak..
Tahun Baru Hijrah dah bermula.. Anak2 mak juga hampir semua dah berjaya dalam hidup.. Masing2 telah nampak arah masa hadapan.. Alhamdulillah.. Tentu mak bangga dengan apa yg anak-anak mak telah capai.. Apa2 pun mak.. walau di mana kami berada, rindu pada mak tetap mendalam..

Mak..
Doa dari anakmu ini.. semoga mak aman di sana.. semoga Allah melimpahi rahmat ke atas roh mak.. semoga mak ditempatkan di kalangan hamba2 Allah yg dikasihi dan disayangiNYA.. Hanya doa yg mampu anakmu hulurkan buat mak.. Semoga sejahtera di sana...

Akhirkata mak.. Terima kasih kerana merestui pilihan anakmu ini sebelum mak pergi.. Alhamdulillah restu dari mak menguatkan kebahagian kami.. Syukur padaMU Ya Allah...

Rindu mak..

Pusara arwah mak...


Rindu mak..

Buat kedua arwah ayahanda dan bonda..
Semoga tenang di sana.. Semoga diampunkan segala dosa kalian.. Semoga roh kalian dicucuri rahmat dan dilimpahi keberkatan. AMIN Ya Rabbial Alamin..

~mel

Tiada ulasan:

Catat Ulasan