Our sweet little baby...


Birthday Tickers from WiddlyTinks.com

Ahad, 31 Januari 2016

Kalumpang Resort

Kami ke Kalumpang Resort ni beberapa minggu lepas.. waktu cuti thaipussam 25 jan 2016 kalau tak silap.. (Nampak sgt post terperam dlm draf blog tak diselesaikan). Kalumpang resort ni tak jauh dari tg malim.. Dlm 20 minit je ke sana.. Kami sebenarnya dah lama tak gi mandi manda so ambil kesempatan ini untuk berendam laa...
Bayaran masuk utk ke kalumpang resort ni dewasa rm10 dan kanak-kanak rm5, for me berbaloi juga sebab ada dua bahagian yg boleh mandi iaitu mandi sungai dan mandi kolam. Kami sampai dlm pkl 10 pagi, orang pun beli, ramai lagi.

Macam2 aktiviti boleh dilakukan di sini tp kami memang fokis nak mandi je laa..

Hubby sedang pasang tag utk masuk dlm kalumpang resort ni


Hubby dgn eryna yg dah tak sabar2 nak mandi...


Menarik juga suasana dlm resort ni.. Kalau nak tidur ada package pnginapan sekali..

Haa dah sampai kat sungai.. Yeayyy!!

Cantik juga view sungai ni.. Orgnya pun cantik.. Kan!


Dah ready nak mandi...

Alkisah eryna tak tahan sejuk.. Takut nak mandi sungai.. Problem betul.. Mengigil2 dia bilq masuk dlm sungai..
Mommy cool jer...
Lain pula dgn si aliff.. Berjam2 dia berendam xmo keluar.. Kami bawa bekal makanan sikit.. Tuna sandwich dan keropok je pun 😜

Papa pun sama...

Terjerit2 takut masuk dlm sungai..
Mamat syok layan berendam air sungai.. Tak takut langsung!

Setelah penat mandi sungai kami beralih arah ke kolam mandi kanak2.. Haa.. Kat sini startlah si eryna tak boleh nk di kontrol.. Berlari. Melompat. Naik gelongsor. Takut kami dibuatnya dgn keberanian anak dara ni..

Syoknya berendam dan main dlm kolam...


Selesai memuaskan hati budak berdua ni kami pun tukar baju..  Oklah tempat tukar bajunya.. Org tak ramai mungkin sbab org ramai mnginap di situ kot.. Jadi dptlah tukar baju dgn aman...Seronok budak duorg ni.. Asyik ajak lagi mandi ke sana..huhu

~mel
Nnt kita pi lagi yer papa..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan