Our sweet little baby...


Birthday Tickers from WiddlyTinks.com

Selasa, 6 Julai 2010

karipap..

Semalam entah macam mana tetiba tingin nak makan karipap. Since aku dah jadi pemastautin kat Malaysia ni mmg aku tak pernah lagi masak karipap. Maklumla selalunya kalau nak makan apa2 pergi jer cari kat kedai. Memula smlm ingat nak masak curu udang tp fikir2 dah selalu sgt masak cucur udang, so buat karipap laa.. tapi yg kelakarnya kat umah aku ni penggelek pun tarak.. So bila aku dah uli doh.. aku guna cawan je la utk jadi penggelek.. huhu.. Rupa karipap tu xde la jadi lawa sangat.. tapi alhamdulillah habis licin dimakan.. at least tak sia2 lah aku pecahkan rekod yang dah dua tahun lebih tak buat/masak karipap tu..



~mel
sebab cuti minggu ni dok asyik fikir nak masak jer... huhu.. gemuk la cam ni..

1 ulasan: