Our sweet little baby...


Birthday Tickers from WiddlyTinks.com

Selasa, 6 Julai 2010

sedih laa..

Hari ni aku agak sensitif.. bukan agak2 lagi.. mmg sikit2 airmata berlinang.. why? entahlah.. just mungkin sebab semakin hari semakin sarat + waktu2 begini mmg bnyk berfikir.. Dah 2 hari aku bercuti.. sengaja aku ambil cuti sbb cuti aku mmg tak luak lg.. dah ambil cuti ni pun still tinggal 31 hari xberusik.. tak lama lg nk cuti 2 bulan pulak.. so baikla aku amik cuti.. Esok pulak Penang cuti.. so, hubby akan ade sama2 kt umah..

Malam ni asyik nk meleleh jer airmata aku.. tak taula kenapa.. terkenangkan org2 yg aku syg yg telah sgt jauh dari aku.. teringat juga.. diwaktu ini tahun lepas aku baru pulang dari Spain.. dan diwaktu itu kali terakhir aku brsua arwah mak.. teringat hubby jemput aku di airport, hntr aku ke klang.. sempat aku bersama arwah mak buat kali terakhir.. teringat bila aku ingin pulang ke penang, arwah mak seperti tak benarkan aku balik tapi pd masa tu dia sudah tak mampu berkata apa2 lagi.. hmmm..

Banyak yg aku teringat mlm ini.. org selalu kata org pregnant ni mmg sensitif.. entahlah.. cuma kdg2 kehilangan insan2 yg kita syg bnyk memberi kesan pd kita.. Sedihlaa... Mujurlah hubby pun xbnyk tanya mlm ni bila aku asyik meleleh jer.. :P

Tapi apa2 pun.. walau ke mana kita pergi.. di mana kedudukan kita.. just remember.. siapalah kita tanpa kehadiran seorang ibu.. dan kesakitan & kepayahan seorg ibu sejak wujudnya kita sebagai seketul darah sememangnya tiada tolok bandingnya.. hargailah mereka selagi hayat dikandung badan..


~mel

Tiada ulasan:

Catat Ulasan