Our sweet little baby...


Birthday Tickers from WiddlyTinks.com

Ahad, 27 Februari 2011

Henbeg Organiser..

Hubby selalu cakap henbag aku ni beg doraemon.. sebab segala jenis barang ada dlm henbag aku.. dari purse, henfon, kunci, tisu, beglipat, pampers, botol susu eryna, cop nama aku dllg. Henbeg aku mmg serabut. Dulu aku pernah tgk kat Watson ada jual beg organiser tp tak terbeli pulak. Entah camne tadi terfikir nak buat sendiri jer.. So aku search internet.. jumpa satu pattern yg sgt mudah.. apa lagi.. aku pun buat.. cam kt bawah nie.. sempoi jer...

bag organiser

ini dia..huhu

bag organiser
Isi henbeg aku yg serabut..

bag organiser
Isi beg yg telah disusun..

bag organiser
Ready utk masuk henbeg!!



~mel
ada org siap nk tumpang wallet & kunci kereta lak :P

5 ulasan:

  1. seriously nampak sangat organize... minat, tapi tak pandai jahit2 [+malas]... lgpun slalu bawak h/bag yg muat2 purse je.. ahaks.. sesuai tuk mommies kan menda nih? anyway, nice! leh order tak [wink.. winkk]

    BalasPadam
  2. kak mel...nak jugak! super-duper best organizer nih :)

    BalasPadam
  3. huhu.. tempah satu.. baru perasan ler sis.. hnadbag sy pon mcm doremon punya.. :)

    BalasPadam
  4. @dhila..hihi mmg sesuai utk mommies yg mcm2 brg ade.. nak order? erkk! :P
    @Kin.. mana nak ku cari masa utk jahit bnyk2 tu.. huhu.. erk!! :P
    @Shikin erk!! :P
    @Mam Mirza erk :P

    haha.. ter erkk! utk semua sbb xtau bila ada time nak menjahit.. :D insyaallah kalau ada masa akan ku buat utk korang semua.. bila tu xtau la.. :P

    BalasPadam