Our sweet little baby...


Birthday Tickers from WiddlyTinks.com

Ahad, 5 Disember 2010

kopiah utk hubbyku..


kopiah utk hubbyku.., originally uploaded by melati.a.

Pagi semalam kami ke pasar seberang jaya. Dari pasar seb jaya tu aku ckp kt hubby yg aku nk ke A Tu Z.. tmpt jual brg2 kraf yg besar sgt.. hajat hati nk beli manik & labuci utk dijahit kt baju sutera yg aku beli kt KB hari tu..masuk2 dlm kedai tu aku terus ternampak benang kait punyalah bnyk.. teringat ada ckp kt hubbby yg aku nk jahitkn kopiah utk dia..so aku capai benang putih & hijau.. jarum kait.. utkku buat kopiah buat hubby tersyg..

So smlm balik2 umah aku pun start mengait kopiah.. mngait sambil duduk.. sambil baring (sampai tettidur) dan sambil2 online.. huhu.. hubby menunjukkan interestnya time aku mengait.. cam nak belajar.. huhu.. Hari ni spjg hari kami berjalan.. pukul 9.30 mlm baru aku sempat mula smbg kopiah kaitan ku.. alhamdulillah.. setelah bnyk kali try siaplah kopiah simple dariku buat hubby.. sempatlah hubby bergaya kejab sebelum tidur..:)

Kopiah ni xdela cantik sgt coz dh beribu tahun aku tak mengait ni.. Kopiah tu menjadi pun mujur.. Suka hatiku dpt buat sehelai kopiah utk hubbyku yg menjadi Imam dalam keluarga ini.. Moga dirahmati Allah selalu..

sambil mengait sempat juga hubby berkata.. nnt bole la kaitkan kopiah utk Abah (pak mentuaku).. Aku ckp insyaallah leh wat hadiah birthday tahun depan.. Then hubby ckp lg.. bole la wat utk Luqman, Adib, Dani etc..

Errrrr... errrr.. ish mcm ler bnyk masa aku ni.. projek manik aku pun berlambak2.. huhu

~mel
Hamsem tak hubby ku kat atas tu menggayakan kopiah baru?? ;P

5 ulasan:

  1. Yg ni testing baru kan, yg betul2 punya belum start lg kan?

    BalasPadam
  2. huhu... jadi sangat hensem sbb sis wat sendiri.. terror ler.. kagum².. huhu..

    BalasPadam
  3. fuyoooo kak mel...mmg cantik kot kopiah tuh...pandainya mengaitttt ;) boley la ajar nnt..

    BalasPadam