Our sweet little baby...


Birthday Tickers from WiddlyTinks.com

Khamis, 7 Mei 2009

puisi hamba.. mp3




Dah beberapa lama aku dok cari lagu ni.. yelah since lagu ni keluar.. xdela lama sangatkan. tapi yg ada ni xberapa best sgtla kualiti dia.. tp okla kan..free.. hari tu ada gak cari kat kedai... tapi tak jumpa lg single ni.. may be sebab masa tu cari kat kedai CD JJ.. mmg aku kalau album ella suka beli CD ori.. berbaloi rasanya.. tengokla nanti esok ke lusa ke.. kalau sempat nak gak cari CD ori dia untuk pasang dlm kereta... May be esok leh cari kat kedai CD kat KLCC.. huhu..


psst..klik kat sini atau tajuk kat atas utk dload..

~mel
esok kalau gi KLCC jgn lupa cari car charger utk iPhone.. itu lg penting dari CD ella.. :P

Tiada ulasan:

Catat Ulasan