Our sweet little baby...


Birthday Tickers from WiddlyTinks.com

Isnin, 6 April 2009

Di Sebalik rahsia cinta..

Lagu kat bawah ni salah salah lagu baru dalam album Exists(Keunggulan 2009). Actually lagu ni lagu lama yg dinyanyikan semula oleh Exists (ft Mimie). Tak tau pun sape mimie ni.. layan je laa... boring hari ni komputer tersangat lembab kat opis.. satu kerja tak dapat nak buat.. rasa nak kuar shopping jer.. grrr....


Pertemuan ini bagaikan terbuka
Satu rahsia di dalam rahsia
Ketika kita sama dikota cinta
Kenikmatan pengabdian yang suci..

Dan diwaktu ini
Kau dan aku satu
Berlindung di bawah kebesaran
Tiada kenal erti perpisahan 
Penuh restumu oh tuhan..

Dan kini kita terbuang di awangan
Terpisahlah dari kenyataan
Lalu ada yang terlupa pada perjanjian
kerana leka dengan kepalsuan
Tersesat kita dalam perjalanan

Dan kini kita terbuang di awangan
terpisahlah dari kenyataan
lalu ada yang terlupa pada perjanjian
kerana leka dengan kepalsuan
Tersesat kita dalam perjalanan...


Kau dan aku kini bertemu kembali
Menunaikan perjanjian sejati
Dalam suka duka jauh terpisah
Terbuka rahsia cinta..
Dalam suka duka jauh terpisah
Terbukalah.. rahsia cinta...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan