Our sweet little baby...


Birthday Tickers from WiddlyTinks.com

Selasa, 4 Januari 2011

Gift dari Auntie Naini..

Bertuah sungguh Eryna.. masih tak putus2 dapat gift dari kawan2 mommy.. hari ni dapat gift dari auntie yusnaini pulak.. Ni utk sambut besday Eryna yg ke 6 bulan la pulak kot.. iaitu lagi 5 hari.. 9/1/2011. Terima Kasih auntie naini.. hari tu bg mommy tudung.. skrg bg eryna baju yg sgt cantik.. siap ada klip rambut & kad ucapan.. :)

Actually mommy pun xpernah jumpa auntie naini.. tau nama dan rupa saja (tgk gambar).. nnt kalau ada peluang nak jumpe jugak auntie naini.. hihi.. kalau dia lari kita nak kejar.. :P

Anyway.. Thanks again kat Naini.. dan juga kawan2 yg bagi gift kat eryna.. Love u all soo much!!


~mel
Ada lg satu hadiah utk eryna dari kelab sosial kat sini yg belum sempat ambik dari kereta member..huhu..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan